In2minds

I In2minds laver vi skræddersyet undersøgelser med udgangspunkt i spørgeskemaundersøgelser, interviews og Big Data. Vores undersøgelser bruges af HR og marketingsafdelinger som udgangspunkt for en bedre kunde- og medarbejderhåndtering.

Hos Mappalux har vi udviklet et salgsværktøj, der samler kundedata, kobler dem på eksterne data og viser dem på ”GIS kort”. Formålet er at optimere salg og skabe overblik over potentialet i udvalgte områder.

Kernekompetencer:

  • Customer Journey: Kortlægning af kundens rejse og oplevelser med virksomheder gennem interviews: Forventninger og kritikpunkter synliggøres og omsættes til handlingsplaner.
  • Markedsundersøgelser: Afdækning af markedssituationen globalt eller lokalt gennem spørgeundersøgelser og data: Svar omkring konkurrenter, målgrupper og behov.
  • Tilfredshedsundersøgelser: Identifikation af hvad der skaber tilfredse og loyale kunder og ikke mindst hvem der er på vej væk og hvorfor. 
  • APV/Medarbejderundersøgelse: Overblik over arbejdspladsmiljøet og væsentlige problemstiller – hvilke områder bør prioriteres for at få glade medarbejdere og en højere performance.
  • GIS: Salgsværktøj til håndtering af kunder og strategisk planlægning.

Referencer
SCA, Waoo, Vejdirektoratet, LEO, Elite Miljø, Løvbjerg Ejendomme, InfoDirekt, Sailing Aarhus, Carlsberg, Siemens, Fonden for Forebyggelse og Fastholdelse, Frederikshavn Gymnasium, Dragsted Development, OK, Kirkholm, Metso, Faaborg Pharma, NRGi, ExternMarketing

Uddannelse
Cand. Ling. Merc. I Virksomhedskommunikation fra Aarhus Universitet, Medien Designer fra WIFI Innsbruck


Information
In2minds
Vestergade 49B
8000 Aarhus C
Denmark

+45 2442 8748
katrine@in2minds.dk
www.in2minds.dk
www.mappalux.com